Jouw eerste stap voor opgeloste zorgen
We geloven in open communicatie en staan klaar om naar je te luisteren. Neem alsjeblieft eerst contact op met onze klantenservice, zodat we de kans krijgen om eventuele zorgen op te lossen en je te helpen.
Klachtenbeleid
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dailysolutionsnederland.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Contactgegevens organisatie
Norell|Projects & Investments
A: Hellingpad 6 9112HD Burdaard (NL)
T: (31+) 6 39769201
E: info@dailysolutionsnederland.com
Jouw eerste stap voor opgeloste zorgen
We geloven in open communicatie en staan klaar om naar je te luisteren. Neem alsjeblieft eerst contact op met onze klantenservice, zodat we de kans krijgen om eventuele zorgen op te lossen en je te helpen.